Jumaat, 7 Ogos 2009

SMF newsletter...era photostat




Ketika melawat blog kawan gua,andy sebli,mantan editor bersama SMF newsletter untuk era zaman photostat,terlihat dua cover SMF yang masih dalam simpanan beliau..hmm,cover isu ketiga,Cortal (Unitheism/Synchronizer) semasa gig SMF part III di Miri..Cover isu 4,Kremation sempena pelancaran album mereka "Headhunter Revenge"..Gua tak pasti berapa naskhah yang terjual,tapi seingat gua yang pernah gua catat dulu untuk isu 1 hingga terakhir (isu 6 -dengan cover NECROTIC CHAOS) adalah sekitar 400+++ naskhah...hehehe,ok jugak dengan kekangan masa dan modal yang terhad masa tu...kadang-kadang,tepikir balik nak buat newsletter photostat ni,ada syok dan 'cult'nya,tapi penyampaian maklumat melalui blog lebih pantas membuatkan gua terpikir banyak kali nak memulakannya....

2 ulasan:

  1. bah....start gik...zaman kita dulu dulu...hahaha

    BalasPadam
  2. malas rasa nak molah..banyak keja..make blog cepat dy..haha

    BalasPadam